Voordelen voor klant én schoonmaker: waarom wij werken met FacilityApps
Wanneer je schoonmaak uitbesteedt, wil je weten waar je aan toe bent. Hoe weet je of alle werkzaamheden goed zijn uitgevoerd? En waar kun je terecht met een melding of klacht? Om onze diensten transparant te houden, werken wij met FacilityApps: een app die schoonmaak inzichtelijk maakt.
Schoonmaak digitaliseren
Het digitaliseren van schoonmaakwerk levert veel voordelen op. Dankzij FacilityApps kunnen wij ons werk nóg beter plannen, controleren en uitvoeren.
Dit werkt als volgt: onze schoonmaakmedewerkers registreren hun aanwezigheid via de app. Periodieke taken zoals glasbewassing, vloeronderhoud of andere diensten staan overzichtelijk gepland. Hierdoor is het voor iedereen duidelijk wat er moet gebeuren én wanneer.
Van kwaliteitscontrole tot logboek
Ook objectleiders kunnen de app gebruiken, bijvoorbeeld om kwaliteitscontroles uit te voeren. Op deze manier wordt het makkelijker om gemaakte afspraken te controleren. Je legt in FacilityApps alles gemakkelijk vast – inclusief opmerkingen en foto’s.
Ligt er kauwgom op de entreevloer? Of is er ergens op kantoor een grote koffievlek ontstaan? Onze medewerkers ontvangen een melding van een aanvullend verzoek, waardoor ze meteen op de hoogte zijn. Ook kan ons schoonmaakpersoneel een melding in FacilityApps registreren, bijvoorbeeld wanneer zij een defect opmerken tijdens het schoonmaken. Zo is iedereen snel op de hoogte en worden problemen snel opgelost.
Voordelen voor klant én schoonmaker
Heldere communicatie en hogere kwaliteit: het gebruik van FacilityApps brengt veel voordelen met zich mee. Het maakt taken niet alleen inzichtelijk en transparant, maar zorgt ook voor vertrouwen bij onze klanten.